Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Denise - 10 augusti 2009 23:32


Jag sa tidigare i år att jag skulle bara önska mig två saker.

Jo, men jag ångrar mig.

Jag ska visa er i bild vad jag önskar till jag fyller år.

Jag Skiter i vad de kosta, hur ni får var tag på'et bara jag jag få'et!

BRA!

Tack vad ni är snälla!


 

Hela Vamp.Krönikan av Anne Rice


Detta från HBO's True Blood Serie shop.


 

Hela säsong 1 och 2, äkta


LOT 21 st Madagaskar Rubin tot 3,71 Ct Mix 2-7x3 mm VS-I1LOT 48 st Kungsblå Safir Tot 5,04 Ct Prinsess 2,2-3,0 mm VVS-VSLOT 25 st Smaragd tot 4,20 Ct Oval 4x3+-0,2 mm SI-Transparent

En påse av vardera, Rubin, Safir, Smaragd


http://www.fahrmans.se/webBilder/pirat_skattkista2.jpg

En skattkista att gömma mina skatter i

Nånting sånt fint till taket


Sen får ni väl använda fantasin lite tycker jag!

Ha de underbart!

Av Denise - 10 augusti 2009 11:36


Hmm... Idag ska man börja tvätta lite.

Har boka upp ett par dar bara så tvätten hinner torka.

Har sluta använda torktumlarn för den funka inte som den ska ändå.

Onödigt på miljön med.

verkar vara fint ute med så man kan nog hänga ut!


Sen ska jag gå hem till syster för första gången på nå månader!

Ska ta mig en kopp kaffe hade jag tänkt. Ja just de syrran ska ta en, hahaha tänker inte få nån.. hahhaa! 

Sen blir de väl surr som vanligt skulle jag tro.


Nä ska börjamin dag nu! Puss!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards