Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Denise - 14 augusti 2009 13:52


... en mycket tråkig helg förfarar jag!

No money no funny honeybunny!


Jag vill åka upp till min kompis som jag fick mess av idag, men de går som int.

Fan!

Men jag får åka upp så fort jag har rå.

Jag vill va president, och jag vill va miljonär!


Hmm.. idag ska jag ta och låsa in mig i mitt hem och göra klart mina hushålls sysslor. Så jag slipp tänka på de.

Kanske börja laga och sy in lite kläder.



Jag sitter och tänker på en tid då jag stack härifrån till en person som betyder så mycket för mig. 

Han vill att jag ska komma ner och städa åt han, 

men jag tyck han kan hjälpa mig nu. Eftersom jag hjälpte han sist.

Jag saknar han så mycket att de går inte att beskriva.

De är nästan idiotiskt, när jag väl tänker efter.

Men skit samma!

Hoppas på att få åka ner och hälsa på snart igen! Vore mycket trevligt.


Aja..

Nu ska jag gå och göra nånting åt migsjälv!

Puss!

Av Denise - 14 augusti 2009 00:24


Ja ikväll har jag sutte och lyssna på lite musik från förflutna.

Men även de i dag!.

Jag kom på att jag måste kika när ett bra band vid namn Three Days Grace släpper nånting nytt. Och positivt överaskad blev jag då jag såg att de släpper Albumet Life starts now den 22 sept.


Nu ska ni få höra en från One-X!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards