Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Denise - 18 augusti 2009 22:09


Hmm idag har man haft middagsgäster.

Bjöd hit mor och janne på middag idag. Gjorde fisk och klyftpotatis, som jag gjorde själv. Och fisken var hajmal. Kan inte de andra namnet så vi skiter i de.

aja..

De var nöjda och tur var väl de.

Ja hajmalen är att rekomendera som fisk. Mycket god.


 Sen nu ikväll så sågjag klart på true blood avsnittet som jag inte hann igår.

Hmm.. en veckas vänta på nästa avsnitt.

Sen såg jag klart på Hex också så nu har jag inget att se på.

Damn! 

Aja.. Jag fick lust att införskaffa mig sånna där änglavingar efter Hex iaf.

Göra nå roliga kort med sådana.!


Sen tidigare idag/kväll, så efter att jag skjutsa hem morsan så for jag på konsum extra och tog mig ett kik där.

Hittade svart/vita ballonger. Tänkte de blir skitbra till festen jag håller på att planera för fullt.

Så jag köpte ett par sånna.

Nu efter att jag sett klart på mina serier så satte jag mig ner och gjorde inbjudningskorten till festen. Om jag får skryta, jag ska skryta, jag tyckte de blev riktigt fina.

Så de som kommer få dem sen, skall skatta sig lyckliga.

Så nu är de bara planering av festplatsen, personerna, utstyrseln, drickat, inredning, etc....

Det är en stund kvar och tur är väl de.

Man ska börja i tid.


Aja.. nu ska jag fortsätta surfa.

För jag har inte så mycket annat för mig.

Här har ni en av mina nya favoritlåtar.

Gissa från vilken serie. Hehehehe...

Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards