Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Denise - 1 september 2009 23:35


Hehe jaha.. då gett man väl börja med att berätta att man hunne med en massa fika nere på stan idag. hamna bortanför husum idag också en sväng.

de gick väl bra, sen hem.

handla, göra mat äta och åka ner på bio.

såg på the proposal.

se den. mycket rolig film gett jag säga.

satt och skratta typ hela tin. stygg film som sluta så där med ett väntat slut. men men. så är de med romantiska komedier.



så nu sitter man och ska surfa sig less inna jag lägger mig ner och fortsätter på "14 år till salu". så jävla vidrig bok!

Ja ni ser ju bara namnet på den.

hua säger jag.

att karlar kan vara sånna svin!!!!

tragiskt.


men men.

ska sluta samla och fortsätta med mitt.

punkt puss!

Av Denise - 1 september 2009 01:13


Hej hoopp där i mörkret....

ska bara skriva ltie kort innan jag går och lägger mig.

tänkte berätta att man har vare duktig och rört på sig igen.

kändes skönt även fast man avr rätt andfådd där ett tag.

fick mess av en som fråga ifall vi skulle ta en senkvälls promenad.

javisst tänkte jag.

hade ändå inte så mycket annat för mig så.

så jag gick, hann gå bara nån minut så ringde jessi.

hehe alltid skoj att kunna prata med nån när man går.

surra en stund sen la vi på, och jag fortsatte mot mötplatsen.

sen gick vi runt lite överallt.

satte oss ner och surra för att gå vidare.

lämnade av'n vid hemplatsen sin, så fortsatte jag gå mot min hemplats.

gick nån jävla gångstig där nästan hälften av alla lampor var trasig.

lite småläskigt gett jag ju säga.

sen när jag komme över en liten bro och till en korsning.

jo vad händer, alla gatulysen släcks.

hoppa till ja för de var jag ju som int beredd på.

sen stod jag och funderade vilken av alla vägarna i korsningen jag skulle ta, och jag valde en sm ledde mig till mitt mål.

vilket var statoil först.

tänkte att jag skulle ta ochköpa med mig en liter mjölk till imorgonbitti.

tycker inte om att dricka vatten till frukost.

tyvärr.

sen köpte jag även en cola så jag orkade gå hela vägen tillbaks hem från statoil.

och där bland alla vägarna jag tog var de end del gatulysen som var släckt också. aja.. knata på jag. lyssna på musik och funderade på livets stora gåta. eller ja de är iaf vad man skulle tänka sig att man skulle kunna tänka på. men ack så fel man kan ha ibland.


så nu sitter jag framför datorn en stund innan jag beger mig in till sängen.

tänkte att jag ska varva ner ltie först.

bruakr vara så att jag behöver få varva ner lite innan jag kan få ro att lägga mig. annnars ligger jag som en virvel i sängen och måste ändå springa upp och göra nånting.


aja..

om min promenadkompis läser bloggen fortfarande så får jag tacka så mycket för en trevlig tur runt stan i den mörka, småkyliga men ändå rätt varma höstvädret.


nu ska jag göra klart de jag hade tänkt på mafia wars på facebook. hehe.. bleve som lite besatt i de spelet IGEN.

hmm... ja lite nördigt men whatever.

roligt tidsfördriv. och jag älskar att vara den alla ser upp till ;D


god natt!

puss på er

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards