Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Denise - 4 september 2009 12:36


Jag läste lite granna på TÅ nu att de ska slösa lite mer på våra skattepengar med att göra en by, som våran, vacker?

Hmmm.. Vsst de är skitskoj att de kan bli fint där.

javisst blir de lite jobbtillfällen, men hur mkt då?

Inte mycket och i mina ögon sett så tycker jag att detta är så onödigt.

För byhelvetet håller på dö ut.

Är de ingen annan som ser de?


Förstår mig inte på vår kommun. Som bara de där med kullersten fram till videoteket med.. De gjorde ju om den vägen förra året och satte enkelriktat, byggde om och grejja, så sliter de upp nu iår och göra om de igen. De verkar tro att denna kommun har olidligt mkt pengar i kassan.

Tänk om de kunde spara pengarna och investera i nånting som ger folk jobb lite längre än en säsong!


Nä... Fy fan säger jag då bara!

Hoppas verkligen att man kan komma bort nån gång. Orkar inte bo där längre. De drar ner på ens pyske rätt snabbt.

Hua. Sitter med världens klump i magen bara av att tänka på hålan där.

Hua hua!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards