Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Denise - 3 september 2009 12:48


Nu sitter man pengalös.

för att en myndighet kan inte skicka papper till en annan myndighet som ska sitta och bekräfta dem i två veckor innan jag kan få nånting.

Så nu sitter man på pottkanten.

Idioter allihopa!

blir så jävla less.

jag som planerat både de ena och de andra, så nu vet jag inte hur de blir.

Om jag måste hem igen för att svälta ännu två veckor.

Nog för att jag lagt ut lite granna på sånt jag inte behöver, men vad fan, de är inte så mycket ändå för de blev inte så mycket över efter att jag betala hyra och fyllt på ett busskort som jag anser är en investering på sätt att de blir billigare och lättare för mig att ta mig nånstans.


Aja.. fundera på att ta emot erbjudandet som jag fick igår, allt för att slippa så mkt som möjligt av detta jävla skit.

så kan man fortsätta se om man hittar nånting neröver så man kommer bort från den dr helveteshålan!


F.U.C.K


aja. får se ifall dagens sol kan skänka lite tur till oss här.

och sen ska jag ta och duscha och bli människa igen.

ringa idioterna igen och se ifall man får nå vettigt svar.

sen måste jag nog kontakta nästa myndighet och se ifall de kan hjälpa mig nu.

fatta inte hur jag ska klara mig denna månad.

jag hade planeringa som kommer gå rent åt helvete!

FUCK.

sen måste jag ta itu med andra grejer, men de får vänta till jag kommer hem.

Blä fy fan. lek aldrig med en myndighet.

låt dem vara så mycket ni bara kan.

everyone is idiots!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards