Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Denise - 11 september 2009 16:13


ja nu sitter man med ömma händer efter att ha tvättat nån timme.

ja jag tog och tvätta upp alla halsdukar och vantar.

gud vad de lukta fördjävligt på vissa.

men men de är rent och fräscht nu till de kyligare tillfällena.


nu ska jag se ifall jag kan få resten av lägenheten städad med.

gett ju. ska få besök imorrn. ^^

ska ha film-maraton med daniel.

ska bli skoj.


very well.

hör av gärna av er. själv har man slut på pengar, tyvärr.

puss!

Av Denise - 11 september 2009 13:06

De går inge bra att sjunag för mig idag!

Är alldeles tjock i halsen och kommer antagligen bli hes snart för jag världens hemskaste whiskeyörst nu när jag sjung och de är precis som de är nån som drar knivar i halsen. Hua.


Inte lätt att vara förkyld inte.

Därför tror jag att jag ska ta mig en uppfriskande prommis upp te berge senare idag.

De brukar vara så fint där vid den här tin på året!


Igårkväll;

Jag satt och sökte efter inspiration till att börja städa igår och jag fick lite granna igårkväll.

Det började med att jag tog och handtvättade alla mina skarfar och halsdukar som jag brukar kunna och vill kunna använda.  De gick bra. Rätt många av dem färga, och en färgade i ren smuts.

Lukta int speciellt gott heller. Men nu efter tvätten så.

Men en av mina skarfs färgade vattnet så otroligt. De blev asblått.



Det tråkiga är att nu när jag klev upp idag, så såg jag både den och den lila skarfen lilla nere i kattlådan.

Ni kan ju gissa vem de är som vare så snäll och gjort de.

Blev lite less! Nu luktar de piss så de är bara att tvätta igen.

Tack för den!


Aja..Nu ska jag se ifall jag kan hitta lite mer inspiration i livet.

Puss på er!

Av Denise - 11 september 2009 01:57



Gooood natt!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards