Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Denise - 3 februari 2010 13:38


ska snart ut och ränna stan med emma och anna nu.

ska förköpa nå biljetter te harrys till lördag.

kommer bli skitbra.


vi hade lite middag och tisdagsmys igår.

såg på en helt crazy film som slutade så man blev helt störd.

aja...


då bor jag hos emma nu iaf.. jag och katta kom hit i måndags.

'tog med mig min dator med, men har ingen nätverkskabel så jag måste liks sitta vid emmas dator för att sitta vid internet.

crap!

blir kvar här till på måndag, sen hem för att packa ner mer, gå på ett möte och sen tillbaks.


haha.. emma har redan börjat kalla kiwi kattjävel.

tycker de är lite skoj.

gick två dar. :P

min sötunge!

puss på er alla

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards