Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Denise - 13 februari 2010 19:23


Här sitter jag på tedje saftgroggen för dagen..

tänker på lite diverse grejer.

som pengaproblemet som är bland de största just nu.

nästan så man börjar överse möjligheterna att bli prostituerad.

och nej jag ska låta bli. jag lova.

sen sitt jag och tänker på en älskad vän, över allt vi snacka om tidigare.

fick veta en del om hur läget är och så.

jag håller tummarna för att allt kommer gå bra nu.

annat är framtiden rent generellt. ska man våga bli vuxen på riktigt?

ja antagligen måste man väl.

sen lite på en idiot..

ja han gör mig så skrattglad. lite irriterad med men de hör inte till.


men aja... jag och emma snart bort till anna och thomas och se lite melodifestival, och sen får vi se vad som händer.

om de blir åka lite matta eller om de blir utgång..?

ja egentligen finns ne inga pengar så jag vet inte hur de kommer att gå till?

så där kommer vi tillbaks till de ständiga pengaproblemet.

jag hatar migsjälv att jag inte kan hålla pengarna bättre, för de kan ja.

ska inte bli utan de första jag bli.

de är sjukt.

jag ligger minus redan och de har jag gjort en veckas tid nu. och de är två veckor kvar tills jag får nya..

fy fan..

mat, ja de klarar vi oss.

storhandlade ju, emn de är möjligheten att kunna gå och köpa en godispåse, eller en tidining eller nå dylikt. de är de som är de jävligaste.

jag har inte en enda möjlighet.

och de nog straffet man får ta för att man var lite slarvig.

så när jag får pengarna sen, ska jag hem te långsele, hämta mer grejer, hämta maten jag har där hemma, sen kanske man kan göra de man känner för.

jag ska inte vara lika dumdristig som man vare nu.



vad jag babbla om ingenting.

hua då..

nä jag ska låta er få surfa vidare.

puss på er.

Av Denise - 13 februari 2010 01:37


hej där ute mittinatta.

nyss komme hem


blev att jag följde med emma bort te en kompis och satt där och surra en stund.

efter att ha tråkat för migsjälv i ett antal timmar..

ja hon kom hem, åt titta på datorn en stund, och slockna sen.

tokiga människa..


very well.


nu ska jag kolla runt lite på nätet sen slänga igång lite mer av sons of anarchy och sova. ja jag är lite trött så där nu.


puss på er.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards