Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Denise - 15 februari 2010 08:25


god morgon där ute.

måste bara meddela att jag har på första gången på länge, lyckats kliva upp på första väckarringningen.

känner mig lite stolt.

klev upp och gick ut med hunden, eftersom hennes matte har inte komme tebaks än.

och stackars hunden inte fått gått ut på många timmar.

ja jag sov ju rätt mycket och iddes inte igår.

trodde också att emma skulle komma tebaks nån gång i natt men tydligen så bedrog jag mig igen.


nää nu ska jag fortsätta sukta efter kaffe.

Av Denise - 15 februari 2010 01:01


Idag har man vakna pp och mått bra, känns skönt.

men seg har man ändå vare.

småtrött och slut.


följde med emma på kalas idag, hennes kusin och kusins mamma fyllde år, om jag uppfatta allt rätt. ja jag får ursäkta mig ifall jag missuppfatta och ja..

fick god mat, provade lite nytt som kanske inte var så gott men jag smaka iaf.

sen blev de nån typ av colatårta eller så, och semlor.

trögt att få i sig, mätt blev man på maten.

sen höll ögern på stängas igen riktigt.

var riktigt slut.. förstå inte de.

fanns verkligen ingen energi alls i mig.

såg nog bedrövligare ut än vad jag var.


kom hem och la mig och såg på tvn. somna.

sen börja emma göra sin kladdkaka, och väckte till mig lite.

aja..

nu ligger man här igen ensammen, för emma har åkt iväg en sväng.

inga problem för mig.

men har en hund som jagar bort min katt när hon vill komma och gosa med mig.

de tycker jag inte om.



nä jag ska fortsätta se på Sons of Anarchy.

puss på er

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards