Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Denise - 17 mars 2010 00:36


Ja ni, nu har de gått en hel dag och en kväll.

Jag klev upp, rasta hunden nån stund, gick hem gjorde lite grejjer.

som duscha spela bejeweled blitz som bleve min nya besatthet för nån vecka.

helt stört.


sen kom carro och jenny hit och vi surra lite.

sen när de gick, gick jag iväg för att umgås med sanna och eje en stund, men eje lämna oss två så vi satt och surra tills vi for hem te mig och började dra fram i vindsförrådet för att kolla ifall vi kunde hitta de där jädra sims-spelena.

vilket vi gjorde

ingen var lyckligare än sanna.


sen en stund senare efter yttligare lite surr och lite upp-plockning här hemma,

så kom boman upp en sväng, så vi satt och surra om lite all möjligt.

Var ju ändå ett tag sen vi sågs, eller ja vi sågs på hörnan för nån vecka sen,

men innan dess var de länge sen.

ännu längre tid tillbaks innan vi träffa varandra nykter.

är nog skoltiden sist.. tro ja?

Så de var skoj.


Så nu när han har åkt hem har jag fortsatt med min besatthet till Bejeweled Blitz.

Sen fick jag prata med en stund med fredrik. Då blev jag nöjd.

Gjorde mig lite mat också för magen gjorde ont av hunger.

Blev lite korv och makaroner ;D


Nä, jag sitter och funderar nu om man ska ta och krypa till kojs.

lägga sig och kolla på tv'n tills man somnar.

Puss på er...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards