Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Denise - 14 mars 2010 11:43


Hej hopp.

Idag ligger jag faktiskt lite bakis, förkyld är jag och återigen ensammen.

Ja jag blev lämnad för en stund sen.


Igår var jag på lite kalas hemma hos Jessica.

Tack för god mat och fika och tervliga stunder.


Sen när jag och Fredrik hade komme hem slockna han på en gång.

Jag kunde återigen inte somna på en gång.

Jag satte igång lite musik och valsa runt i levande ljusens sken.

Det är så skönt att få komma in i sådana stunder.


När jag väl fått somna, drömde jag det mest underliga.

Jag var med en om en kvick födsel i ett flygplan.

En dotter i mörk yvigt hår. De finaste ögonen.


Jag tydde den drömmen eftersom jag fått en drömbok av mamma nu i helgen.

Så tack mor tack!

För den drömmen fick mig ett svar jag kommer att fundera på nu ett tag.


Nu ska jag lägga mig framför tv'n och bara va.

Fortsätta vara sjuk.

Fredrik tyckte jag skulle ta och sova men varför?

En sådan fin dag borde inte sovas bort.


Ha de bäst..

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards