Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Denise - 23 mars 2010 23:02


Här ligger jag med en kaotisk mage som jag önskar kunde ge sig snart, alldeles ensammen. Rastlös men ids inte göra nånting.

Det enda jsg skulle vilja göra nu är ligga och se film med nån som är långt ifrån mig.

Jag vill bara bli omhållen, och pussad på.

Få pussa tillbaka och smeka en naken rygg.

Men icke.


Vad ska man göra.

Less på att ha kärlek i hjärtat som känns helt onödig.

Ja, så känns de tyvärr.

Jag hoppas att de inte är så, men allt känns rätt kasst just nu.


Very well..

Helgen som va, blev helt galen.

Ids inte dra upp nånting just nu, kanske sen.



Om du nu skulle läsa, ja du som jag skriver om.

Jag saknar dig verkligen!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards