Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Denise - 11 mars 2010 23:08


Jag nu ensammen i min säng med carros bärbara jag fick låna med mig hem.

Ja hon behövde den inte ikväll.

Sen har jag en bjäbbande ebba som vet inte ifall hon ska ligga i sängen eller nedanför.


imorrn är det fredag igen.

Ska ta och städa upp här hemma för Fredrik kommer i helgen och de kan ju vara trevligt om de är städat och fint då.

Ska ner på stan och ta ut nå pengar, så man kan handla lite.

Det är dock snålt om cash just nu..

så har endast smör och en cream cheese i kylen.

Har en massa pasta i skafferiet, men vad hjälp de då man inte ha nå att ha till.

Kanske att man svänga förbi mor på en kopp kaffe imorrn med.

hade vare fint..


åh min mage ligger och kurrar just nu..

sitter och suktar efter en macka med en kopp chocklad.

hade smakat underbart.


well well..

orkar inte skriva mer..

puss puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards