Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Even blonder

Av Denise - 8 augusti 2012 13:04


Hej hopp..


Ännu en grå trist dag ute, men jag lyser upp med mitt ännu ljusare huvve.

Ja min kära syster hjälpte mig med blonderingen igår och jäklar nu lyser det. Men än är jag inte helt nöjd.

Sen efter att hon hjälpt mig så fick hon sminka sig med sitt smink och hennes foundation.

HAHAHAHA, fan vad jag såg ut. Jag fick en chock när jag tittade mig i spegeln.

I det ljuset och nära så såg man alla mina små rynkor som inte märks vanligtvis, tydligt och klart och jag såg ut som en 40 plussad morsa som inte vill växa upp och leka 14år igen, genom att ragga på småpojka, umgås med andra småtjejer, köra raggarvarvet med dom, poppa(ursäkta mitt uttryck) fjortisdunk och allmänt bete sig som svinigt. Ja jag såg översolad och överblonderad gammal hacka. Tyvärr syntes det inte lika bra på bild som jag såg det i spegeln. Men jag skrattade fan i hjäl mig och jag såg inte alls ut som jag. Carro och jag hade det skoj iaf.


Foto: I ljust sken framför spegeln nära så ser jag ut att vara en 40 taggad morsa som vägrar växa upp hahahahaha.. jäkla carro och göra mig gammal med sitt smink :P hehe men blonderingen blev ju bra. :D

Very well.

Jag hade en mindre rolig eftermiddag kväll igår. Hade panik i kroppen och det märktes mycket väl i min sömn i natt.

Jag och Carro sov ute i varddagsrummet och syrran vaknade några gånger över att jag inte lågstilla och mummlade en massa. Jag kan säga att mina drömmar i natt var inge skoj. När jag vaknade så hade jag i hela kroppen den här efterkänslan då man gråte länge och hårt. Hade som halvsvårt att andas och jag ville helst bara fortsätta grina. Och jag kände mig inte heller utvilad i kroppen då jag vaknat, men har man simmat i flera kilometer så äre kanske inte så konsigt heller.



"Var jag en dåre. var jag blind, var jag förlorad så var det för din skull
Var jag ett barn som sprang bort mig i natten, så var det för din skull
Jag borde ha gått när jag kände att hjärtat tog stryk
Borde förstått att du behövde nåt mer
Jag har förstått nu, polleterna har trillat ner men åt helvete försent"




Aja.. Nog om mitt gnällande och nu ska jag försöka för mig lite mig igen och sen ska jag och carro se om vi kan göra nånting roligt idag med. Måste utnyttja den tid som är kvar. Imorn åker dom hem igen. Tråkigt men jag får vara gflad över att de kom hit. Får och får, Jag ÄR jätte glad att hon ställer upp.  Det är mycket guld värt.


Aja.. Vi höres

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards