Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 21 april 2008

Av Denise - 21 april 2008 00:00


Nu sitter jag hemma på mitt rum med min gamla korsett på mig. SÅ glad över de. !.5 r har nu snart gått om inte mer, sen jag lånade ut den.. fast de senaste halvåret glömde jag den hos min kompis. Tokigt tyvärr.


Ja började dagen med en lång promenad, i ett helt underbart vårväder. Efter ett så blev de lite glass lite surr och lite sola. Mysigt. Tyvärr har jag svårt att få någon färg på kroppen. Likblek som man är.

Man har klippt håret lite också, så nu har jag jätte uppklippt, med en passande lugg. Lite ovant att se sig själv nu.

Toppade även min kompis, och de gick riktigt fint. Käkade lite umgicks lite mer och så nu sitter man hemma. 

Imorrn blir de också lite promenad.. Ska bli himlarns skönt.  Jag hoppas bara att vädre håller i sig!


Nä nu ska jag ta på mig nå nattvänligt och lägga mig och sova :D

Tjosväng! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards