Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 25 april 2008

Av Denise - 25 april 2008 00:00


Idag har de vare en rätt underhållande dag.
Började dagen med att kliva upp eftersom jag och min kompis skulle ner på den stora staden, eller vad kan säga om lilla Sollefteå.

Möte på Arbetsförmedlingen om UGA, jobbgaranti för ungdommar. Mycket intressant, lite utdraget dock. Vi båda satt och tråna efter att få röra på oss. Plus att jag ville hinna boka en tid hos min handläggare.

Så på måndag klockan tio ska jag befinna mig där.


Så efter de, strosade jag på den stora staden iväntan på att min kompis och hennes pojkvän handlat klart och att mamma skulle jobba klart så man fick träffa henne en sväng.

De var riktigt trevligt, vi pratar och umgås inte allt för ofta av diverse anledningar. Fick en riktigt fin kjol av hon. Så Tack mamsen.

Sen har jag umgåtts med vänner näst intill hela kvällen.
Åkt bil, skrattat och flumma på.Ja altså inte de där med att röka på då.

Fick världens skratt idag efter en lite kortare diskution om en rätt blåst tjej. Haha, ler stort när jag tänk på de än. I'm gonna tell you THE story!


Jag och en av tjejerna sitter med sånna där små påsar som kommer med paket för att undvika fuktskador. De är då vi börja skämta om att sälja de som knark, och snilleblixten jag kom och tänka på att sockerpillrena som finns i p-pillerkartan, kan man ju lura på med. I alla fall denna person lite.
SÅ sitter vi och småskrattar och börja diskutera hur vi ska få de att låta så trovärdigt som möjligt då vi strax snubblar in på att man lura i denna stackars människa en grogg med de "Finaste på marknan" i, då den tredje av oss rent oförberett frågar precis som den personen.

- "Finns de sprit på marknan?" 

De bara brister för oss i baksätet. Sen nu efteråt kan vi må gott på de där, i alla fall en vecka till eller mer?


Jag säger då de.. Sen när vi kommer hem till en av oss ställer jag mig och hjälper till med hårblekning, vilket gick som de gick. Så vi gör ett försök till imorgon.

Ja imorgon eller nu, senare idag, vad skoj!

Terrassen och Nalle & the Roxons BABY!

Blir nog inte så mycket skrivet imorgon skulle jag tro. För då är de fiesta hela natten lång!  Mycket mycket trevligt.


Bry er ej om tiden som skrivs, de är egentligen 26/4 08 kl. 00.35

Men de passa inte in i min dagsbeskrivning! Tyvärr, så ni får nöja er med detta. Nu ska jag gå och krama kudden för de blir en relativt lång dag imorgon!


Puss i ljumsken och ha de bra! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards