Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Denise - 24 april 2008 22:21

Det är så skönt med värme ute. Man kan vara ute mer, och ännu bättre hitta på saker som man inte kunde under vintertiden.


Idag har jag hunne städat mitt rum, gjort lite justeringar och fräschat upp nu inför sommarn. Det är riktigt mysigt inne på mitt rum nu, men de är samtidigt lite tomt! Jag önskar jag hade någon jag kunde dela rummet med. I alla fall nu under nattens timma. Inte för de sexuella, utan mer den där närhet, med att bara kunna omfamna någon när man ligger där i den stora sängen. Någon man kan slå med en kudde på, ligga ovanpå sängöverkastet och digga lite härlig musik, eller rent av bara se på nån ruggigt bra film, möjligtvis en rysare så man får krypa närmare sin käraste.
Men ack får jag tyvärr bara drömma. Drömma tills att jag kan komma härifrån. Och jag hoppas att de inte tar allt för lång tid.

Här sitter jag och drömmer, när jag egentligen tänkte berätta lite mer om min dag. Som sagt har jag städat mitt rum och piffa till de, men jag har ju hunnit med lite mer än så. Jag har tvättat två maskiner som jag hängde ut på klädstrecket ute. Det är så mycket enklare med att hänga allt ute. Får inte plats med så mycket nere i tvättstugan. Så nu kan man äntligen köra mer än en tvättmaskin med lakan och dylik, och få de torrt på samma dag! Wonderful!

Jag har även hunnit med att kratta en del av gårn idag! jag kan lova att kratta gårn är nog inte så jävla lättsamt som man kan tro. Det märkte jag när man kom till de partier där mossan var som tjockast. Hua, vad man fick kratta för ingenting. Men det känns skönt efteråt. fast blotta tanken att de är några timmar kvar på denna gård är inte så tervligt. Men, men, bara ta de pö om pö.


Nä nu ska jag se om de finns nån typ av värme i detta rum ;)

Puss i ljumsken och ha de bra! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards