Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 28 april 2008

Av Denise - 28 april 2008 20:48


Idag har jag hunne med saker som jag inte trodde man kunde hinna...

eller jo. Jag har vare på arbetsförmedlingen, vilket blev lite si och så, men det hela så vi bokade om ett möte till fredag.

Det var tydligen en massa strul med nätverket deras. Sånt kan hända.

Men jag ska vara inskriven UGA nu i alla fall och de innebär att jag snart kan få pengar. Jag sitter redan och planerar vad jag ska göra.

Sedan så fick jag veta att jag kan få tag på ett jobb i norge, och de hade varit underbart. Jobb är lika med pengar, och pengar är lika med frihet!


Vad har jag gjort mer så där kort. Jag har sutte framför tv'n, hjälpt till lite med min bil, men de verkar rätt dött fast med en gnutta hopp. 

Jag har glömt bort tvätten så jag får fixa de imorgon. Jag har börjat göra backup på de saker jag vill ha kvar, nu när jag ska formatera och installera om. Ja förhoppningsvis har moderkortet komme imorgon, så då blir de nytt och fräscht och tills dess måste allt vara packat och klart. Ja altså de som finns på datorn det vill säga.

Nä nu mina vänner.. Nu ska jag fortsätta med mitt.


Puss i ljumsken och ha de bra! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards