Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 27 april 2008

Av Denise - 27 april 2008 23:21


Igår var de fest till hundra. Skoj hade jag och fullare blev man. Dans, alkohol, vänner, skratt och Nalle gjorde kvällen perfecto.

Vet inte ritkigt om jag kan lägga minne på allt jag gjorde, jo bara jag antränger mig lite, men de är faktiskt så att de orkar man inte med idag.


Jag säger då bara fy sjutton för att vara med dagen efter. Jag får inte behålla den vätska jag gärna vill och huvudet spränger med en kropp som skakar.

Titta är för jobbigt och ljud är som extrema även vid låg volym.

Nä dagen har vare jobbig, men de är vad man får tåla för en kväll med fylla.


Nu är de strax dags att lägga sig eftersom man ska upp tidigt imorgon och gå på ett möte med handläggarn på af. Det ska diskuteras lite om hur allt har gått, och om UGA.


Puss i ljumsken och ha de bra 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards