Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 2 juni 2009

Mat

Av Denise - 2 juni 2009 17:25


Då har man äntligen fått i sig nå matnyttigare som jag inte fått på ett par dar.

Blev inte så mycket ätet och nu känner jag mig illamående.

Inte alldeles bekvämt kanske.


Fy fan!


Nä jag ska ta på mig ett par byxor kanske.

Sanna skulle kika förbi!


ciao

Av Denise - 2 juni 2009 13:17


Undra vad man ska hitta på idag då!?

Hänga sig i närmaste gran kanske? Lägga sig i ett bad med hårtorkar och brödrostar? Dricka frätande syra. Ja men de är ju gott.


Hmmm..


Nä, enligt dagens kort ska jag bara vila mig och inte göra nå själsliga ansträngningar. Låter faktiskt som en idé!


Börjar känna mig hungrig, men frågan är hur mycket man kommer få i sig.

De blev inte så mycket på hela dan igår.

Nå små godisbitar och nå glas jucie.


Kanske få i mig nån smörgås idag.

Gäller att ta de lugnt och varmsamt nu.

Så inte kroppen får en smärre chock.


Känner fortfarande hur tungt de är att bara vara.

Även om de känns bättre idag.

Hua. Folk! De är inte rolig längre.

Annars har ju de vare en av mina stående kommentarer.



Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards