Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Denise - 4 juni 2009 20:39


Yeeay!

Man har mycket att göra när man tar på sig sina skor och tar med sig sina in-lines och drar mot skolan för att provåka igen.

Fan vad skoj de var.

De ska jag börja göra oftare. Just nu är man inte så duktig,

men jag ska fan bli.


Sen ringde jag Emma och jag har nu sutte och surra med henne nån timme drygt. Ska åka upp dit imorrn, så ska vi hitta på nå skoj.

Ja hon och Daniel ska få liva upp min tillvaro lite.


Ska ta och handla nå nya kläder och se ifall jag hitta nå snygga leopardpumps där uppe. Är grymt sugen på ett par.

De är jätte fint när man är helsvart!

Sen om man vill vara lite trailer-trash till sommarn. ;)


Jag börja känna mig lite hungrig.

Men ska jag våga äta nått?

Ja vi provar. Men jag lovar inge!


Puss på er!

Av Denise - 4 juni 2009 16:04



Jaha... Nu sitter man och väntar på nästa, Oturen kommer alltid i tre.

Första, jag tappar min kärlek

Andra, jag tappar mitt sommarjobb!

Tredje, frågetecken!?

Oh fy fan..

Min dag är rent åt helvete. Min vecka är rent åt helvete!


Var på stan med Sanna och Emma idag.

Vi käkade lunch på Valvet idag.

De blev inte så mycket kanske, men något fick jag i mig iaf. 

Sen gick vi på diverse affärer också.

Jag har köpt tyg nu för 600 :-

Hehe.. Ja jag ska sy gardiner! Kommer bli så fint.

Sen har var ju på loppis också.

Där hittade jag en LP-skiva jag gatt köpa.

Phantom of the Opera! Älskar den musikalen!

Den är så tragisk och magisk.

Och den var i sånt fint skick att jag ville ha hem den.

Och den ska upp nu på väggen och pryda mitt hem!


 Hann inte med nå dagens kort idag, men jag ha nu läst mina dagliga horoskop och min dagliga tarot-läsning!

Så här säger taron!




June 4, 2009


Here's your Tarot Reading for today, Denise:  


 Love - Touchstone - Career     


   


    DeathThe Hermit  -   The Fool  


Today | This Week


There's no use denying it, dear Denise, today you might feel as if a ton of bricks had fallen on you. With the Hermit and Death as your patrons, you're going to be overcome by a feeling of great loneliness. Even with plenty of people around you, it will feel as if you were the last person on earth. No doubt, these are the aftershocks of a breakup or a betrayal. You'll have to pull yourself out of this, regain your balance and rethink what you are going to do next. In the professional sphere, you find it difficult to put up with the demands of colleagues and superiors, due to the desire for independence and solitude that the Fool and the Hermit engender in you. As a result, you end up in a grouchy mood. If you want to move your projects forward and feel less frustrated in your work, you'll have to force yourself to be more cooperative!






Lite mycket de stämde då!?

Känner hela tin hur tungt de är!

Vill helst bara blåsa av huvvet på mig.

Aja...

Jag ska ner och byta i tvättmaskin.

Ringa syster och se när hon ahde tänkt komma ner och ut ochåka lite inlines!

Puss på er!


Av Denise - 4 juni 2009 01:19



Här sitter jag, sen nån timme tillbaks, hemma för migsjälv och dricker nån öl i min ensamhet och lyssna på nå gomusik och jävlas med mina back-up skivor.

Blir irriterad eftersom de sega ner hela min dator.

Fy fan.


Satt och lyssna på diverse låtar som kan pigga upp mig.

Sen gick jag in på my-space en sväng.

Gatt kolla hur de går för Velvet 69.

Var ett tag sen man kollade hur de går för dem och de verkar rätt lugnt.

Men iaf, en av deras låtar, (en cover dock) är så bra och på nått jävla sätt bli jag glad i själen igen. För jag tänker tillbaks till förra året då jag var nere hos min vädligt nära vän i Oslo. 

Där trivdes ja! En vecka som är oförglömlig faktiskt.

Önskar att jag kunde fara och hälsa på fanskapet igen.

Men de går som dåligt. Tyvärr. :(


Nä, jag tro jag ska lyssna på lite Looking out my backdoor igen.

De är också en sån där uppiggande låt!


Ha en fortsatt go natt!

Puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards