Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Denise - 21 juni 2009 22:21


Fan de är ju nästan tragiskt.

Gick in på Within Temptations hemsida nu och upptäckte två stora nyheter jag har missat!


För de första har Stephen i bandet gått och gift sig!




Sen har Sharon och Robert fått sig en liten söt pojke!

Hur gulligt är inte de!


Jag känner hela jag är över lycklig och i extas!

Blir alltid de då jag lyssna på dem!

De fyller verkligen min värld!

Åh jag önskar att jag kunde få träffa dem.

 

Sen när jag satte mig för att söka nånting bra med dem på youtube hittade jag detta! och de gjorde mig helt klart ännu mer levande!

Åh vad jag älskar Within!

LOVE YOU!



Av Denise - 21 juni 2009 20:24



Denise gjorde Vilken sorts mördare är du? din quiz och resultatet är Tortyr


Du kidnappar och låser in folk nere i din källare för att sedan ta kontakt med nära och kära till personen för att sedan kräva lösensumma. Du är väldigt sjuk i huvudet men du mördar inte speciellt ofta då du hellre hugger av händer och dylikt som du skickar till dina offers familjer. Du blir också riktigt tänd på det du gör och våldtar även folk i din källare.

Av Denise - 21 juni 2009 14:36


Heeeeello

De var igår vi sågs ja.

Ja igår, då var man ute med sina syskon.

Vi åkte båt med lars bort te nordsjö nånstans..

Skoj skoj. Jävligt skoj att åka båt, gett göras mer i sommar.

Så man kan åka ring och grejjer efter också.


Sen så tog mina älskade syskon  sig ett dopp i de blå.

Så fick de värma sig vid lägerelden.

Men min bror är så duktig att han värme sig lite väl innan.

Så de lukta bränt hår och fläsk! Haha.. ja toka på sommarnöje.


 


Ja idag då?

Solen skiner som aldrig förr.

Så härligt.

Ja jag ska nog ut och glassa lite i solen och njyta av den så länge jag bara kan! Ja och idag är de dagen då solen aldrig går ner! ^^

Ha en underbar dag!


Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards