Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Denise - 25 juni 2009 11:21


Heello.

Ja nu sitter man ute och steker sig själv igen.

nästan tragiskt, för de händer ändå ingenting.

fy fy.

men men.

kanske att man får nånting till slutet av sommarn iaf.


Ja de är torsdag idag, imorrn är de fredag.

då ska man umgås med med bror en stund, så vi kanske tar en tripp ner te kram.


why?


it's a secret for a while.


Undra vad man ska hitta på idag då?

mer än att ligga och grilla ens egna fläsk i soolen.

hmm..

vill fan bada..

undra om man kanske ta och göra de kanske ;D


nä nu ska jag svettas lite mer.. ciao

Av Denise - 25 juni 2009 01:39


En ny produkt du kan hitta på närmaste affär.

Mycket effektiv mot allt. Ja jag menar allt.


hahhaa


nä, jag är nog lite trött tro jag.

umgås med lillasyster hemma hos pappsen.

ska sova här hade jag tänkt.



 


sova på den där goa soffan.. 

se på lite rolig tv.

ja pappa har ju lite mer att zappa mellan.


Ja, nä ska ta och lägga mig snart nu så man kommer upp imorrn

ska grilla lite mer fläsk imorrn ;D

hahaa

puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards