Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Denise - 18 juni 2009 21:27



Jag har ingen ork att göra nått men jag är hur rastlös som helst!

Jag vill umgås med lite crazy people.

jag vill att de ska vara fredag så man kan få ha lite skoj.

Inget är planerat men de finns förslag man kan göra.

Supa iaf.

Fast om jag reflekterar hur jag mådde förra lördan så vill jag inte.

men men.

Man gett ju hålla sig på topp!


1,2 what's in the stew

3,4 noone's really sure

5,6 what's in the mix

7,8 this stuff takes!


Sjung din galning, sjung igen!


1,2 what's in the stew

3,4 noone's really sure

5,6 what's in the mix

7,8 this stuff takes!



Ha de underbart ikväll :D

Av Denise - 18 juni 2009 15:16


Ja igår var man ner te kramfors och nyland.

åkte ner med pappa, syrran och daniel på dollarstore först.

inhandlade lite småskit saker men men...


sen for vi och åt på kalles för att senare åka te peter och bibbi.

ja de här tre skulle ju kasta nå pil med dem.

så jag var chafför åt dem sen.

riktigt fin lägenhet hade de iaf. stooor.

ja de var trevligt även om de blev lite segt lite då och då.


 

 



men men... jag och tog lite kort ute i trappuppgången med.

asmysigt där ju.

känns lite oldtime.. 

sen avr vi prommis också, och hon tyckte vi var hur långt bort, men de visa sig att de var knappt en kilometer bort.

hehe ja tossiga människa..


 

 

 



Då är frågan vad fan man ska göra idag?

jag sitter nu framför datorn, med musiken dånandes ut, en katt fastslingrad runt ena armen i knä't och ja.

vad ska man göra?

Förslag?


Ha de underbart!

puss på er

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards