Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Jävla skitdag

Av Denise - 12 augusti 2012 09:59


Det var nog jävligt dumt av mig att gå ut igår. Att tro att man ska få ha skoj.

Hinner knappt vara där i en timme innan jag får lov att gå hem med tårar i ögonen och ångest som tränger sig ut. Jag såg fram emot att få ha en kväll utan bekymmer, men ack vad jag bedrog mig. Jag har sove oroligt i natt och jag har ont i ögonen.

Orkar inte göra mig för nånting, men har lyckats duscha av mig gårddagens smink och hårprodukter.

Jag är så nära att gråta hela tiden, men de kommer bara en droppe och sen får jag sån andnöd av ångesten att jag pallar inte ens att gråta.


Tänker dra mitt gamla täcke över huvvet och låta denna dag bara passera.

Jag mår verkligen skit idag.

 
 
http://ahealthytry.bloggplatsen.se

http://ahealthytry.bloggplatsen.se

15 augusti 2012 17:14

Hej! Jag känner igen mig så väl i det du skriver, om att det´blir fel när man tänkt att det ska bli roligt och istället kommer ångesten och tårarna. Jag ville bara säg att du inte är ensam om sånt. Och hoppas att du mycket snart mår bättre. Du har så rätt i att dom små stunder som är bra är viktiga och att man ska uppskatta det lilla. Man mår nog bättre om man klarar av det.
Ta hand om dig! MVh Http://ahealthytry.bloggplatsen.se

http://ahealthytry.bloggplatsen.se

Denise

15 augusti 2012 17:53

Hej, och tack för de fina orden! Jag får säga detsamma, ta hand om dig med! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards