Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 20 april 2008

Hur seg som helst!

Av Denise - 20 april 2008 20:44


Snart har en hel dag flöte ut i sanden. Ja, nästan i alla fall. Har ju gjort något av dagen som umgåtts lite med vänner.

Jag säger bara fy fan för att vara så seg som jag är. Hade jag fått vara så här fullt ut igår hade de vare lättare att kunna göra nå idag. Tyvärr fick jag inte bara vara igår. Utan jag gatt köra folk.
Det sas att jag skulle få betalt för de, men icke. Sen fick jag gå hemifrån dem jag skjutsade. SKOJ!

Jag säger bara de. Den som ens vågar ringa efter skjuts utan en skälig avgift, ja en skälig avgift för mig altså. Den ska jag ge en lättare nackjustering.

Jag är så grymt less att de går verkligen inte en helg utan att jag måste ställa upp på att köra folk.

Jag längtar tills att jag slipper se denna håla. Jag gör verkligen de.

Då kan man få ha sin hela bakisdag som jag vela haft igår.

Jag säger då de, synd att jag för en gång skull var så pass kry att jag kunde köra. Önskar faktiskt att jag hade lega lika sjuk som jag bruka bli!


Well well..

Imorrn är de ny vecka, ny dag med nya tag och jag hoppas att solen fortsätter skina så vackert som förra veckan gjorde.
Den här gråmulna dagen passade bra bara för idag! Så imorrn kanske man kan ta sig en promenad, och sen ska jag både klippa och bli klipt!

Men de är i morgon. Puss i ljumsken! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards