Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

tisdag

Av Denise - 30 juni 2009 11:26


ja grattis annica!

eller ska jag beklaga sorgen ;)


ja, jag vakna imorse av att de surrar som fan, och en getingjävel låter mig inte sova. sen när man börja vakna till ser man ännu en jävel som kommer rakt mot en. var på väg att gå upp och lägga mig hos carro. men jag gick ner hämta min hårspray och flygsmällan.

dödar dom där två jävlarna.

lite jobbigt var de ändå att döda dem, med tanke på att i wicca ska man ju värna om sina vänenr i naturen. men vad fan. när man inte får sova ostört!


sen iaf, så är jag på väg att somna om en stund.

vilket var lite dumt gjort för jag var ju pigg då.

ja i alla fall, så blunda ja och titta sen igen och ner mot golvet.

vad ser jag då? jo en getingjävel till som smyger på golvet under varddagsrumsbordet. jaha, tänkte jag.

var bara att kliva upp och spraya den jäveln dem

sen kunde jag lägga mig och vila en stund till.


idag, ska jag måla klart bron pappas, sen ska blir de fika nere hos john och annica. sen får vi se vad man hittar på mer... ^^

de är ju ännu en fin dag.

men jag önskar mig en regnig och åskig kväll nu.

vore mysigt. men bara på kvällen.


nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig mänsklig.

puss i ljumsken och ha de bra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards