Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under september 2009

Av Denise - 21 september 2009 21:21



Av Denise - 20 september 2009 21:49

Ja jag har vare på latsia.

Förlåt då.

har som inte idats skreve nå.


Har vare ruff-vakt, chafför och hemma hos pappa och prommis upp te berget.

Älskar hösten.


Idag har jag umgåtts med sanna och cissi.

Fick träfa elina idag, vilken sötis, men lite småskeptisk på vem jag var.

Sen när vi var på konsum tyckte cissi att jag skulle blondera mig.

Jag sa att jag snagga mig hellre. Och de kunde hon göra åt mig med.

Men de blir till vårn i sånna fall. Hahaha


Sanna har gått och bleve brun och fräsch hon.

Ja men sånna som åker utomlands till solen blir väl de. Typiskt!

Sen ville hon och eje åka på kryssning, sån där till karibbien.

De som jag har gått och tänkt på att jag också skulle vilja.

Får börja samla. Hehe...


Aja.. I övrigt har jag inte så mycket att tillägga.

Puss på er!

Av Denise - 18 september 2009 14:02

Jaha..

Ännu en helg framför sig nu.

Sugen på öl är jag också.

men men..


Sitter och surrar med någon jag håller av väldigt mycket.

Han gör hela mig glad. Och jag önskar att de vore så mkt lättare.


Sitter och lyssna på lite distillers och försöker hitta nån inspiration till att göra nånting.

Borde ta och helg städa lite.

Det är som aldrig fel. Aja...


Av Denise - 17 september 2009 18:15

Ja, jo, jag ska göra mat, men har som inte tid just nu!

hehehe.. ^^


Sån seg dag.

Kan ju meddela att lokalen är bokad nu.

Så nu är de sista addresserna jag ska försöka hitta innan jag skickar ut alla inbjudningar.

Ska bli så skoj!



Nä Ha de!

Puss!

Av Denise - 16 september 2009 09:11


Ska snart bege mig till kuratorn.

Hon ringde vid 8:a och fråga om vi kunde skjuta upp mötet en stund och de blev tio i stället för nio.

men jag fick veta svaret iaf. Det var negativt så nu vet jag att jag kan leva en stund till.

Skönt.

Nu kanske ångesten kan släppa, och jag kan bli människa igen.

Wiiie. Glad iaf.


Sen fick jag ett trevligt samtal idag med.

Alltid trevligt när han ringer.

Även om det blir relativt korta samtal så njuter jag av dem varje sekund.


Nä Vi får höras lite senare.

Av Denise - 16 september 2009 06:27

Ja denna dag har just fått detta namn.

Idag får jag veta om jag ska leva eller dö.

Roligt.

Men enligt mitt dagens kort så skall jag ha den bästa lyckan.

Hm, så vi får väl se då vad som händer.


Jag vakna runt tjugo över fem i morse, pga av min jävla rethosta.

Så jag gatt gå upp och ta mig en bit av min chokladkaka och ett glas mjölk.

Göttans.

Trodde först mamma var på toa, för jag visste att hon redan bleve upp.

Men hon var ute och rasta Rasse.

Så när hon kom in blev hon rätt förvånad över att jag sa god morgon.

hehehe..

Inte ofta jag vakna självmant 5.20, och sen håller mig vaken.

Men i denna kyla som mamma ska ha ne så går ne ju som inte att somna om hur som helst heller.

Hua vad kallt hon ska ha ne. Tacka vet ja min govärme.


Jag ska nog ta och tappa upp ett bad snart.

Ligga och mysa nån timme innan jag går bort till kuratorn för att få veta mitt livsöde.

Hehe....

Nä vi få ha de!

Puss

Av Denise - 15 september 2009 09:57

ja då är man vaken då..

sitter och kolla på RR, där de har en single ladies danstävling..

lite pinsamt tycker jag.. men men..


idag ska jag nog ner te stan och sova över.

imorrn får jag veta resultatet.

gud vad jag fick fjärilar i magen igen.

är så jävla nervös så jag kan dö.


aja...

gett fara upp och lämna tillbaks pappsens bil om ett tag.

sen ta sig en härlig höstpromenad.

ska bli mysigt. tycker om hösten jag!

Av Denise - 14 september 2009 20:18


Hela min dag är borta.

Jag som la mig ute på soffan igår för jag tänkte att jag skulle få komma upp tidigare.

Jora, jag klev upp lite tidigare, mengick och la mig och vila änd vid tv'n och smått raskt så kom min älskade huvudvärk.

Och smack sa ne sen låg jag med full migrän.

Tog tabletterna innan de blev jobbigt, men de blev ändå jobbigt.

Hatar allt ljud och allt som är ljust.

De gör ont.

Men jag fick behålla allt jag ahde imagen idag iaf.

Men jag känner mig alldeles orkelös.

Orkar knappt göra nån mat åt mig själv.

Orkar knappt sitta och skriva.

Synd bara att medicin börja ta slut och jag har fan inte råd att köpa  hem nånting nu förän jag får pengarna.

så man får väl dö sen när de ta slut. :P

Heheh nä men förhoppningsvis så klarar jag mig tills jag får pengar.

nu ska jag göra mat.

puss!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards