Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under september 2009

Av Denise - 9 september 2009 16:15


hehe ja nu sitter amn hos lillasyster.

fått i mig lite ägg och yoghurt.

göttans. fast den där yoghurten är bra sötsliskig.



well well..


ska fortsätta med mitt.

puss på er

Av Denise - 9 september 2009 11:40


Jaha.. idag ska jag ner och fylla om papper som idiot AF strula bort för mig sist.

Ska hota med att stämma dem ifall de gör om detta!

Japp.


Sen ska jag ner till lillasyster och hjälpa henne slinga håret!

Hälsa på mor en sväng kanske också.


men aja..

 Först och främst ska jag fika lite och sedan göra mig till människa!

Puss på er alla

Av Denise - 8 september 2009 23:01


Nu har jag ändrat utseende igen.

Perfekt.

så Nu ska jag lägga mig framför tv'n!

Puss!

Av Denise - 8 september 2009 14:04


Jaha.. då börja allt ta sig.

Har planera klart min del, nu är de bara lokal, alla inbjudninar och de som är de största kvar.

Och inbjudningar gett ju skickas efter att man fått lokal!


Mer info kommer.

Av Denise - 8 september 2009 13:03


Ja tydligen har bloggagratis nu bytt namn.

Och de har jag med!

Bytt från laputa, till spirituosa.

För den som inte vet såär spirituosa ett gammalt svenskt ord som betyder alkohol; Sprit, vin öl....


Aja...


Jag har kleve upp efter många timmars sömn.

Känner mig lite nere och börjar få trycket under bröstkorgen igen.

Satte mig ner och grät några droppar igår, för jag insåg ett och annat.

Denna väntan kommer nog göra mig rätt tokig.

Aja.. Jag ska ta och höra med sanna ifall hon ahr en stund över.


Puss på er!

Av Denise - 7 september 2009 20:46


nu ligger min älskade kisse i knät.

tänk att jag avre borta från henne i veckan. min lilla djävul i änglaklädsel.

Ska nog ta med na nästa gång jag reser.


Men hon har fått vare ute som de verkar iaf, så bäbisen min klaga nog inte.

men nu myser vi båda.


hehe när vi var på väg hem från syrran, så var hon väldigt bongstyrig.

och när vi mötte på nisse 2, som jag kallar han, så morra kiwi till.

hon var väl sur för att hon inte fick hänga med nisse.

ja syrrans katt. min lilla knäppis på fyra ben de.


nä ska fortsätta med mitt!

Av Denise - 6 september 2009 19:25

Fuck..

Ville inte, men gett ju!

Nu vet ni alla där!

Av Denise - 6 september 2009 12:53


Jaha.. då har man averkat en vecka uppe här.

blev ingen resa ännu längre norrut denna gång men de får bli annan tur.

Nu ska jag hem och bråka med diverse myndigheter.

Sen göra lite andra grejer med, som gör mig lite nervös.

men aja..


helgen?

ja var och drack nån öl med exet och hans kompisar i fredags.

kände igår att de kunde jag låtat bli.

Eftersom man vakna först med världens tryck under bröstkorgen.

sen gå nån timme för att komma hem, och efter de kom migränen.

fy fan.

men i övrigt var de ju rätt trevligt så jag får väl tacka för själva kvällen.


låg hela gårddagen.

när jag vakna upp lite kryare på kvällen, så la jag och emma oss ner för att se good luck chuck, och senare queen of the damned.

good luck chuck var riktigt rolig. ^^

och QotD är alltid bra.


Idag då.

Idag ska jag börja packa ihop allt för vid 17 åker jag hem med bussen mot helveteshålan igen.

måste hämta de cash jag ska ha tillbaks sen vill jag ha till baks en skiva som jag glömt att den var utlånad.

gäller bara att få tag på fanskapet ;P


well well.

nu ska jag ta och bada lite.

känner mig fortfarande jävligt sunkig!


pus på er.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards