Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Denise - 19 juli 2009 23:45


 
 

Ååååh vad tråkigt, åh vad tråkigt åh vad tråkigt man kan ha!

trött och less och inge åh göra, undra om man ska, en dusch ta!?


(darling clementine melodi)

Av Denise - 19 juli 2009 21:44


Hej hopp där alla.


ja idag är de söndag, en rätt trist sådan.

igår var man iväg till bispgårn en sväng.

träffade en rätt söt tjej som kjell har träffat.

Rong, heter hon och de betyder regnbåge.

hur gulligt som helst.


 


Sen när vi var hemma var de sova.

vakna rätt sent idag.

efter man vakna upp så tog jag bilen ner te stan och handla lite.

känns skönt att ha lite hemma igen.

nu önskar jag bara pengar så jag kan köpa hem lite inredning.


undra om man ska ner te mamma imorrn ifall jag itne jobbar, 

och påbörja på mina gardiner.

morsan har ju lova mig hjälp med de.

gick ju dåligt sist.

ja jag tro de.


nä ska fortsätta se på anna nicole smith - filmen.

ciao

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards