Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Denise - 16 juli 2009 00:17


hehe ja idag fick man lite sovmorgon men de blir en inte imorrn.

nä då ska man vara nere i stan vid 8, före helst, för att hämta upp mackan eftersom jag fick låna bilen hanses ikväll.

sen jobbar jag förmiddagsskiftet imorgon.


föttrern värk nu känn ja!

kände av'et tidigare me, men nu.

nu kan man slappna av.


var te morsan idag med. hälsa på den tokan.

så gratta jag lillasyster och gav na presenten.

lämna in nå papper te af, och sen fick man fara te jobbet.


gett åka te mammsen nån gång te veckan med så hon kan hjälpa mig med gardinerna jag ska sy till.

jag vill ha dem nu!

sen nu förhoppningsvis denna månad så ska jag investera i lite mer inredning.

kanske rent av möbeltyg och skumgummi-maddrass så ska jag och morsan kan fixa lite till soffan min!

kommer bli så fint så!


nä nu ska jag hoppa in i duschen för jag är alldeles fet och äcklig!

hua.

önskar jag haft en tvättmaskin/torktumlare här uppe med så jag kunna, slängt n kläa så de blir fräscch till i morrn.

får nog leta upp nå annat att bära!


nä ha de puss!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards