Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Denise - 13 juli 2009 20:58


Nu har jag averkat drygt 8 timmar på första dan.

känns skönt faktiskt. ska nog jobba där i veckan så de känns ännu bätter.

cash vill man alltid ha!


ja nu ska jag snart ta och städa upp lite här hemma.

ser lite kaosigt här nu efter resan :O

hehe ja jag är lite slarver. jag erkänner.. ^^


nä vi höres puss på er!



Av Denise - 13 juli 2009 08:32


Ska snart hoppa in i dsuchen opch göra mig fräsch så man kan börja gå mot jobbet! Känns lite drygt att behöva gå bort te golfen men vad ska jag göra då? Har inte så många andra alternativ.

Men de känns skönt att man inte hann mer än hem så fick man börja jobba.


Vilka idioter de finns ibland!

Varför ska ens ex alltid ringa när man precis håller på somna eller man precis har somnat? Och sen vill fanskapet inge heller, mer än säga tre ord och säger att man ska ringa upp på en halvtimme?

När man skriver ett mess och förklarar att man har inga pengar för att kunna ringa så får man inte ett svar. Pucko!


Nä nu ska jag sätta igång duschen.

Vi får se vad denna dag har att erbjuda! Puss på er alla!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards