Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Denise - 12 juli 2009 16:36


ja som jag skrev i natt så är jag nu på hemmaplan igen.

Tråkigt nog.

Ville verkligen inte hem. Kändes som man hade för mycket kvar att uppleva.


Ja vi for i lördags, efter att jag hunne vare på en jätte trevligt fest!

var full ganska länge tro ja.

Vi stannade till vid en mack utanför Gävle, då gick jag runt och sjöng och hade de riktigt trevligt, medan emma och daniel tyckte inte att de var lika trevligt som mig. Men men, är man nykter bland fulla kan de ju vara som de är.

Vi åkte 12 h för att komma ner te helsingborg.

Gud vad jag är kär i den staden!

Så himla fin.

Där träffade vi daniels släktingar. Riktigt goa människor.

Sen for vi över till helsingör och shoppade lite där, sen turade vi fram och tillbaks nå gånger och drack nå öl. Riktigt trevligt.

Vi hade nå killar från södetälje som bodde granne med oss på campingen.

trevliga men konstiga människor.

Bada i havet har jag också gjort. och plocka snäckor.

De var riktigt mysigt.


Sen på torsdagen, dagen som min älskade lillasyster fyllde vuxen, åkte vi upp mot göteborg och campade på en av lisebergs campingarna.

där vi bodde var de inge trevligt om man jämmförde med helsingborgs camp.

sen regnade de konstant.

på fredagen blev de lite uppehåll så vi for ner på stan och gick på naturhistoriska, sen for vi på liseberg och åt och åkte en massa roliga karuseller. var där till ungefär 10 på kvällen.


skulle få träffa en av mina bästa och älskade vänner på lördagen, igår, men de blev som inge av. De var en jävligt stor besvikelse.

jag ahde verkligen sett fram emot att få träffa han. de var ju som ett och ett halvt år sen vi sågs. men de kanske blir så att vi får ses snart igen ändå.

ska försöka locka upp han hit så han får se norrland. ^^

sen ska han få åka med mig, så kanske han sluta retas med mig!


aja..

tillbaks till resan.

vi for hemmåt igår. stannade vid mariestad och åt lite mcdonalds.

sen stannade vi en stund i gävle för att hälsa på emmas släktingar.

riktigt trevliga de med.

sen bar de upp mot ramsele.

där var de ju cruising. ja jag säg då de. men de var inte därför vi for dit.

nä de var för att hämta lilla söta herapera. ^^

så vi kunde åka hem.

sen avslutades resan för mig utanför porten och nu är man hemma.

katta är som fan att inte lämna mig. hon väckte mig kontant i natt med. bara för att hon var så schjålsjuk!

stackars katt!


aja.. vad ska man göra nu då?

jag vette fan.

får nog inte träffa carro nå idag, så får väl åka enr te na imorrn och gratta na och lämna presenten jag köpte åt na på båten och i dannmark.

tror att hon kommer tycka om den där.


aja.. hör av dig ifall du vill hitta på nå.

puss!

Av Denise - 12 juli 2009 03:08

tänkte bara skriva att nu är man hemma igen.

fy fan.

vill redan tillbaks bort.

ska sova

puss!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards