Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Denise - 23 juli 2009 19:07


ja igår så umgicks man med syster mest hela dan.

vi gick en runda runt i parken. sen tog vi en fika.

när vi kom hem så fick carro för sig att vi skulle ut på en drink.

ok tänkte jag.

efter ett tag blev de mat sen efter de gick vi.

en öl och drink ledde till den andra som ledde till den 300:e.

ungefär.


blev lite glad och glad så där.

sen blev de att jonte och thomas kom.

sen blev de strul eftersom hörnan hade tage in för mycket folk, så de som gick ut och rökte fick inte komma in. syrran stortokig.

hahaha


så vi tog och for hem.

ja carro gick ju heltokig före oss.

aja.


så jag fick sova nån annanstans i natt.

så tur att man itne blev dålig idag.

men jag känner mig alldeles seg.


sen pratade jag lite med en gammal vän igår.

känns skönt att de gick att prata med na iaf.

tokfan höll ju på göra världens tabbe igår med.

stackarn. inte lätt att hänga med i alla svängarna.

aja..


idag har mest lega och sove faktiskt.

kommer väl bli mobbad av jonte för de. hahaha.

men seg som är idag, så är de helt ok.


hade en jävla mysko dröm inatt iaf.

drömde att jag körde chevan igen.

nerför en jävligt brant backe med snö och dåliga bromsar.

hua. ja de finns mer till historien. men jag orkar inte berätta om de.


aja.. ska se ifall morsan kan skjutsa hem mig lite senare ;)

måste hem till kiwan idag.

saknar stumps ju.


sen kan jag meddela att jag äntligen smält att han har kontakta mig igen.

ja de är därför jag har avre så jävla glad.

en person från mitt förflutna har kontakta mig igen.

de känns så overkligt.

eftersom vi slutade som ovänner och allt.

längtar tills jag kan prata med han igen.


ja mitt liv.

lite crazy!

nu får ni ha de :D

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards