Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Denise - 2 juli 2009 16:31


Nu har man handlat ltie grejjer till trippen :D

ska bli sååå jävla skoj!

Längtar som fan. Och väntar på att emma ska ringa så man får berätta.


 


Hehe nä nu ska jag hoppa in i duschen så man kan gå en sväng te sanna :D

Puss på er alla :D

Av Denise - 2 juli 2009 12:54


Fan de pirrar i magen. Hua vad roooligt.

Snart drar jag härifrån för nån vecka!

De ska bli så jääävla skönt.

Men först så blir de kalas! Och de ska bli jäääävligt skoj de med!

Åh så mycket skoj på en gång.

Kan knappt bärga mig!


 


Så idag har man lite att stå i!

Måste börja städa nu när de fortfarande inte är olidlig varmt här.

Sen ska man fixa skrivarn.

Lyckades inte igår. Den svarta patron har ju börja torka ihop! :(

Ska prova blöta upp den igen, annars blir ne bara att byta då.


Sen måste jag ner te sollefteå en sväng för att kirra lite grejjer.

Som gå in på glasbanken, skattkistan och turistbyrån.

Vad mer? Hmmm.. Jo just, upp te pappa och låna systers ena väska!

Ja man gett ju kunna packa lite.

Sen måste jag prata med emms om dom har nå sånna där sällskapsspel, annars kan man ju fixa nå sånt också.

Åh jag är så taggad. fatta vad skoj! Vill hoppa runt i cirklar av längtan!


 


Nä jag ska ta och börja nu när jag kan.

Puss på er alla!


 

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards