Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under mars 2010

Av Denise - 5 mars 2010 11:33


Hej alla glada där ute på nätet..

Inte ofta man skriver numera.


Idag ska jag åka hem te långsele igen fram till tis-ons.

Så den som vill får passa på att träffa mig nu!

Är uppbokad med två av er alla, och tid finnes.


Emma har åkt på jobbet och sen efter hon ha fjobba klart ska hon åka ner te sthlm/västerås. Hälsa på sin syster och gå på jobbintervju.

Jag sitter och håller tummarna för att hon ska få jobbet.

Blire så sticker hon härifrån ett halvår.


Katta går runt och jämrar sig för att hon inte ha manligt sällskap

Lite jobbigt kanske, men jag har lärt mig att ignoerara hon, vilket inte emma har.

Man hör emma gå runt och muttrar och svär och fräser åt kiwan.

Så sött...


Svar:

Jessi; Klart du får träffa mig bara att säga till jue ;)

Du är ju dock nästan upptagen med darten hela tin..


Emelito; Klart.. har börjat dra mitt arlse te övikan.

Så snart måste mina möbler i långsele vara ute.




Nä nu ska jag leta reda på den här Inge Gjort så man kan skälla på han och hans fru Inga, för att de är så lat..

Puss på er alla


Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards