Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Denise - 1 februari 2009 03:34



hehehe.. Ja..

har inte skreve på nå dar nu.

kan ju börja med att de blev en kort vecka som blev lång eller hur man ska uttrycka sig? skulle ju åka på långresa i fredags men de blidde.

lite irriterande när allt ställdes in i sista sekund.

aja.


har nu vare och bowlat med sanna jörgen emma och johan. sen åt vi middag på valvet, och sen åkte vi på terrassen. jag kan säga som så att de var inte så spännande. vi åkte tillbaks te solle, och gick in på valvet.

jo. där fick man sig nån drink, och fick träffa gammgrannen bland annat.

jäkla trevligt. så fick jag träffa holländarn också.

de var som inte igår. och jävla trevligt.

och de var riktigt schysst att jag fick lift med de gänget hem.

tack tack. ^^


nu sitt man här hemma, lever på ruset efteråt, lyssnar på diverse musik.

började med lite gammal oldies så som wanda jackson och beachboys, sen fortsatte man fram till solid base och nu sitt man och lyssna på scoprions.

ja den skivan från 2004 eller när den gjordes.

funderar på att gå och lägga mig men jag vet inte. känner mig inte riktigt trött ännu. snart.

har fortfarande inte inhandla nå mat så de känns väldans jobbigt.

visserligen har jag äte två middagar idag, :P

för när jag kom te terrassen så köpte jag en kebabtallrik, för de såg så jävla gott ut när johan åt.

haha jörgen skratta och sa att jag hade nog mask i magen ändå :P

knäppgök..


törstig börja jag känna mig.

borde kanske dricka nå vatten..

de känns som de vore gott nu.

kiwi ligger på golvet som en pladusk och önskar att jag kunde gå och lägga mig. hon vill nog sova.

de är mammas lilla sötis de :D hihi


nä vi höres.

baj baj!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards