Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Denise - 24 februari 2009 22:24


Ja jag klev upp igår, halv två på dan.

Sen bestämde jag och jessi att vi skulle gå på bokrean klockan 6 i morse.

De gjorde vi.

Har inte sove en blund. Tror ja..?


Ja vi gick dit. Finns en och annan bok som såg intressant ut.

De blev dock inga böcker för mig.

Sen återvände vi hem till jessi, såg på True Blood!

Åh, de är en sån underbar serie.


Efter att halva dan gått och massa avsnitt avklarade, så var de dags att åka ner te stan. Ja hade ärenden på försäkringskassan.

Så man passade på att kika in hos mamsen en sväng också.

Åh, Rasmus... Vilken grabb...


Jessi följde med ner också, och de gjorde Vira med. Lilla virrboll. Hon är så söt hon me! Och de två små söta vid varandra.

Vilket par.

De blev lite lek och Rasse som han fått smeknamn av mig, nöjde sig inte hon. Tok. Hemma hos mamma så gjorde vi semlor. Mums, de är ju ändå fetis-da'n iaf. Så lite fik och lite surr och sen lite kärringgrill så var man färdig att åka hem.


Träffade Sanna en stund idag också. Gumman lilla.

"Hold on little girl, Tell me what he's doin' to you.

Stand up little girl, a broken heart can't be that bad."


Aja.. de blev ett avsnitt True Blood sen igen och sen var ne dags för mig att gå hem till min raraste sötnos Kiwi.

Vare borta hela långa dagen.

Så nu ska jag kura mig ner i sängen, gosa lite med Kiwan och somna.

Ska upp imorrn... Bokade tvätten vid 8.


Ha're Gött och let the bugs bite!


Ps. Grattis Janne, eller ska jag beklaga sorgen! Hehe.. Ds.


Av Denise - 24 februari 2009 00:50



Åh, Vilken underbar serie Jessi har lurat mig att börja se!

Jag, Jessi och Sanna satt hemma hos Jessi och såg på par tre avsnitt.

Eller ja, Sanni gick lite tidigare.

Så underbar, lite äckliga scener emellanåt,

som jag tycker de kunde gjort lite snyggare, men de vill ha ne så pass rått.

Aja.. hur som helst.

Är helt kär!


De är om vampyrer om ni inte hänger med.

Serien heter, som rubriken. True Blood!

Värd att se!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards