Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Denise - 16 februari 2009 19:42



I wonder what, my sweetheart is doin' down there.

Not heard från him for long time now.

Are you feeling happy now?

I sure bet you do!




Har tråkigt.. Jag vette fan vad jag ska hitta på. Så jag skänker en bild ut hit och ser hur många som orkar bry sig ;)

Man kanske ska lägga sig framför tv och slappa.

Se ifall de finns nå roligt att kika på.







 


Sen gett jag ju ge lite rum för en dartspelare som gått bort.

Vila i frid Eken

och hoppas att du får fortsätta slänga nå pil på andra sidan.

Av Denise - 16 februari 2009 16:57


I wonder how Kiwi is doing?

Miss her soo much!


Ja, lillkiwan.

Pappa lär ju fundera varför kiwi fortfarande är där uppe. :S

Blev att man glömde hon en sväng närmna få hem igår.

Hua, vilken människa jag är!


Very well.


Tror jag ska steka mig nå potatisbullar nu. Magen känner sig hungrig.

Pöss!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards