Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Denise - 14 februari 2009 23:08


Ja, idag är de kärlekens dag...

Det säljs över 2 milj. roser idag. Läskigt.

Tänk om folk kunde visa sin kärlek på andra sätt än köpa en bunt med rosor, eller en chokladask. Som skriva ett litet kort själv. Laga en god mat åt sin älskade. Ge sin älskade en hel kroppsmassage. Tänja på sina sexuella lekar lite.

Åka ut på en vacker dags picknick där man ägnar tid åt varandra.


Hehe, ja, jag är nog rätt dum, de gör nog många redan, men man vill köpa en ros också. För rosor beyder kom ihåg.

Sen annan grej med rosor, många köper gärna ett tio-pack rosor utan att veta vad de riktigt betyder.

10 st. röda rosor, betyder vill du gifta dig med mig.

En annan variant är att man blanda de roda med vitt och blått också.


Vill du prata med blommor och hita en blomma som säger jag älskar dig så e din älskade en tjärblomma.


Så jag ska skriva ett kort meddelande til min älskling på blomsterspråket.


Vitsippa och stockros att snödroppe.

Smörboll och rölleka.

Pensé



Ja i övrigt, så kan jag meddela att jag inte mått alldeles prima idag.

När vi kom hem från kramfors och kom hem te syrran, för att hämta min katt så fick jag stanna en stund om jag ville för de skulle ner te darten.

och när man fick lägga sig på soffan, gu, vad skönt.

värsta var att den lilla huvudvärken växte sig starkare och starkare.

inge skoj alls.

fick be till proslinguden nå gånger också.

sista gången var daniel och carro här så jag bad henne at göra en macka.

eftersom ja inte ha nått alls kvar att få upp.

sen fick jag somna om med en alvdedom och nu mår jag lite bätter.

men är fortfarande alldeles stel i kroppen.

fick sova nästan på golvet i morse.

men men.

de gick ju de också.

Tack pulli för en riktigt trevlig kväll.


Glad ala hjärtans dag people!

Puss puss


Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards