Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Denise - 2 februari 2009 22:21


Ja, hela dagen började väldans segt. Sov vakna sov vakna.

Som sagt segt. Sen hoppade jag på ett tåg med grejjer att hitta på.

Inget var väl nyttogöra men gjorde nå iaf.

Hängde med Jessi ut på en kort promis för att hämta Prille, Svinkallt!?

Sen blev de lite värmande kaffe och sen bort te konsum för att hänga med Sanna, Simon och Emma med en stund.

Sedan åkte vi vidare, Ewe kika på Jessis soffa som hon försök sälja även de andra möblerna.

Sen åkte vi vidare te Cissi och hälsa på na i Nässe.

Satt och surra om en del och speciellt om nån som verkar inte ha så mycket att göra på dagarna än åh spana folk. Hehe... roligt!

Nu när vi for hem så mådde inte lilla Vira nå bra så vi gatt stanna där en sväng på vägen så hon fick kräkas lite. Eller lite och lite,  såg nästan ut som allt hon hade i magen.

Hehe, inte lätt att vara liten säg.


Ja de var min dag i stora drag.

Så nu sitter jag här hemma. Ska kika lite vad som hänt på nätet sen får jag se ifall jag ska lägga mig framför tv'n.


Saknar nån....

Hmm.

Vill bara sova bort denna månad lite snabbt.

Okey, ska väl försöka hitta på nå skoj.

Men inte nå mer ikväll.

Ha'ne! Ciao!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards