Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Denise - 4 februari 2009 19:58


Ja idag har jag fått inhandla mat!. Äntligen.

 Så köpte man ett halsband och en leksak till lillstumpan, så hon är fin hon också. 


Sen åkte man upp te papps, hjälpte carro med att locka håret, så hon kunde gör en liten frisyr. Så i ren tristess började jag på en sockerkaka..

Så nu har pappa en kaka där hemma.


Hmm.. saknar...


aja..

hare!

Av Denise - 4 februari 2009 12:36


Äntligen.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen åka ner te banken fixa ordning mitt kort,

sen ska jag handla mat!

Greeeat!


Fatta mig inte på de där motorvärmaruttaget ja.

jag gett vara knäpp eller nå.

well well.

förhoppningsvis är de så pass varmt ute idag att de så han vill starta ändå.


nä nu väntar duschen.. bye bye

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards