Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Denise - 27 februari 2009 11:08



Lite less jag börjar bli nu!

Jag har fortfarande inte fått in mina pengar och jag ska betala min hyra.

Jag ska kunna överleva, nuepp, de gå som dåligt de.


Undra om jag måste göra nått som jag inte tycker om.?

Nä, jag tror jag låter de vara en stund till.



Pratade med sanna nyss, hon berättade om de jävla kattdravvlet folk här i byn har för sig! Sen drar dom in mig i skiten också.

Att folk inte ha nå bätter att göra än börja bråka!

Hoppas att tiden går snabbt så man får dra härifrån!


Nä nu ska jag hoppa in i duschen och ställa mig och lyssna på vattendropparna passera mitt huvud ner mot golvet.

Lyssna på lite gó hårdrock och försöka få en bra dag av de hela!


ha'ne!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards