Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Denise - 26 februari 2009 22:51



snart får man åka hem igen.

ska bli skönt, även om de vare skönt att vare här.

saknar min kisse så otroligt mycket.

längtar att få åka hem kura ihop sig i sängen och se på film

blir nog superhero movie, för de är nog den som är kvar.

sen efter den så ska man åka upp och byta till några nya så man har lite att kika på..


jag vill ha nån att krypa intill i sängen.

bara få ligga nära medan ser på filmen och känna sig älskad.

länge sen jag hade en sån känsla.

kommer nog aldrig glömma hur mysigt de var en gång då man kunde vakna upp mitt i natta och höra ljudet från en akutisk gitarr.

så mysigt..

but it was a very long time ago. unfortantly!


very well..


nu ska jag väl fortsätta kolla på tv'n.

underworld.


puss i ljumsken.

Av Denise - 26 februari 2009 18:28



fy fan vad trött man blir av att sola.. men de är skönt.

har legat nu en halvtimma och solat baksidan av mig nu, så nu ska jag vakna upp lite sen ska jag köra framsidan en halvtimme också.


sitter hemma hos mamma.

skönt att vara här ibland. yepp.

fick pannkakor idag :D mumma mumma..

gillar mammas pannkakisar.

de är nå speciellt med dem.


såg klart på true blood säsong ett igår.

fan vad jag vill se nästa säsong nu.

de är så underbar serie ooooh ja :D me loove.



nä nu ska jag dricka en kopp kaffe och kika på mamma när hon syr lite.

puss puss!!!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards