Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Solning!

Av Denise - 12 februari 2009 15:49


Ja, man sitt hemma hos mamma, och solar lite. Eller rättare sagt, jag gjorde ne alldeles nyss, nu är ne Jessi som ligger under den där grillen.

Fått busa lite med Rasmus igen.

De är en kille med lite stil! Hihi..


Ska nog låna grillen imorrn med och få lite mer färg på sig.

Vore som inte dumt.

Har kännt mig så likblek nu på sista tin.

som tur går alla allt ordna!



Hehe, ja, jag säg då de.

Du som verkar ha lite att göra kan ju alltid få lägga dig lite mer i mitt lilla liv.


Ska väl åka hem te Långsel sen och umgås med Sanna en sväng och spela rockband. De ska bli sköjsan de. De blev ju inge igår, eftersom vi inte hittade dosan till tv'n.

De är fixat nu iaf, så ikväll blir ne av.


Saknar dig din förbannade tönt.

Tänk om man kunde få höra av dig lite, se så du mår bra och ha ne trevligt där borta i värmen. För själv håll på att frö i hal sig!


Har sutte och fundera på de här en stund nu,

eftersom jag grubblar på ganska mycket...

varför finns de folk som inte ha nå annat för sig än att sitta och klanka ner på andra.

Som kommentarerna jag fick för  nått inlägg sen.

 För ena stunden sitter de och funderar på ifall man hade dåliga betyg, och när jag svara på de, så blir personen, helt wacko, och den inte ville veta, men de ville den nog. ;)

Sen påpekningar om att man missar bokstäver eller nått dylikt, sånt är mänskligt, men man börjar fundera ifall personen är mänsklig, om den aldrig gjort nå fel i sitt hela liv?

Ja de är frågan.

Visst jag håller med att de är en rätt irriterande grej, men tror jag tänker lägga detta åt sidan nu.


Såg på Oprah att man heller ska engagera sig åt possitiva tankar och positivt betende, för alla tjänar på'et så mycket mer.

De stämmer nog! Som igår, när jag skratta hela tin, tror de andra blev lite gladare än vad de var, även om jag blev kanske en aning jobbig där på slutet, men jag kunde verkligen inte sluta skratta.

Hade faktiskt rätt ont i magen där på slutet.

Men, ett skratt förlänger livet säger de.

Jag hoppas att du också ta och skratta lite. För de är ju rätt roligt ^^


Nä ska tigga en kopp kaffe av morsan, fryser lite granna jag.

Hörde att de var rätt kallt i morse. Så där -32.

Hua kallt.

Borde ta och bli lite vår snart, eller nä, vi hoppar över den.

Hehe,nä nu blir deen Rasmus och en kopp kaffe.


Puss i ljumsken!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards