Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Denise - 4 november 2009 13:33

Idag har man blivit bjuden på middag hemma hos pappa.

Rotmos med köttkorv!

Mumma :D


Då slipp jag fundera på vad man ska trycka in i skallen idag och känna ångest för att man inte ids gör nå.

såå skönt.


Gick nyss igenom lite tragiskt musik och mindes att man lyssna på de i yngre år.

Ja, vem kommer inte ihåg sommarplågan "Ketchup Song"

Hua, jag får fan rysningar bara jag tänk på'et.

Men men, man var ju liten och dum.

Nu är man bara dum... haha jo självironi ska man ha!


Nu ska jag hitta på nå nyttigare!

Ciaoooo

Av Denise - 4 november 2009 02:04


Kan inte sova, var rätt nära på falla in i sömn när en magknipande känsla och saker börja komma fram till mig.

Jag ser tecken, som bekymrar mig.

Jag måste rådfråga ett orakel om detta tro jag...

om jag nu kan få ett svar som kan ge mig väglednig.


Citering med några kloka ord

"Omge dig av människor, djur och väsen som bringar fram positiva energier som kärlek, harmoni och förståelse, det är helade i sig."



God natt!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards