Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Denise - 13 november 2009 23:51


Hehe ja nu har man lekt med kameran på mobilen igen.

Fick några kort jag blev nöjd med.

tänkte att jag ska dela med mig min lilla tristess med världen.

Sitter här hemma och dricker cola, äter ostkrokar, sminkar mig lite hårt så där,

lyssnar på hårdrock och tar lite kort som jag kan leka med i photoshop.

very well....


       

Av Denise - 13 november 2009 20:22



Av Denise - 13 november 2009 13:50


och den älskade fredag den 13:e med.

Hmm.. ja vissa anser den som otur andra som tur.

har tage upp de där förr.


iaf.

sitter här hemma och funderar på att gå och kolla i fall lillayster fortfarande är vaken.

ta en kopp kaffe där och surra lite mer.

Sen får vi se vad som händer ikväll.

Blir nog lugnt för min del skulle jag tro.


Puss på er så länge

Av Denise - 13 november 2009 06:23


Ja nu har man vare och fika med carro på cekå's.

Väl där, träffade man den flygande holländarn så fint jag kallar han. Ja erik het han.

I alla fall.

Mysigt var det att sitta där och ta sig en fralla och surra och skratta lite.

Sen for erik vidare till jobb och jag och syster gick hem till henne.

Där vi satte oss och kolla tv. Efter en stund började äntligen tv4 morgon.

Ja vad gör mer en morgon än just de.

Ja svt morgon är också en varddaglig uppiggare efter man flyttade hem till pappa.

men tv4 har ändå vare med sen barnsben.


Nu då?

ja.. jag ska försöka kämpa mig genom dagen.

Så gott jag kan.

Carro och jag ska hjälpa varrann.

Hehehe... Blir säkert skit bra de.

Nu får ni ha de så länge.. puss

Av Denise - 13 november 2009 01:14


Jag har något som inte du har!

mohuhaha ha ha!

jag har en gyllene arm.. Bokstavligen!


Ja jag tänkte göra lite konst, så jag målade min vänstra arm i guld.

Enda som fattas är en kamera att ta kort på skiten :(

men men..

jag får göra om de sen.. ^^

skulle vare as nice att kunna ha armen som en staty här hemma.

aja..

puss på er

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards