Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Denise - 20 november 2009 11:14


Jaha.. då har man nyss badat..

Skönt som fan.

Inte ofta man gör de nu för tin. Passa alltid på när jag är hemma hos mamma.

Av nån anledning går jag aldrig upp te pappa och bada.

very well..


Har vare vaken nu sen åtta.

Strong gjort av mig.

Men jag somna vid nio-tio tiden igår med så..

Vakna ett par gånger i natt med..

först vid tre, sen ja imorse är de väl halv fem då rasmus väckte mamma.

Då gatt jag gå upp en sväng med, men gick och la mig igen.

Sen väckte mamma mig vid åtta.

Seg som fasen.

Men kom upp iaf.

Tage ett par koppar kaffe, så man kunde hålla sig pigg till att man fick tag på vetrinären.

Så nu rä de gjort.

Tog piller för ett halvår till att börja med.

Får se sen om jag kan få råd med en sterilisering sen.

Fick ju veta att katta kan få komplikationer och så.

Inge bra.

Ska nog ta och försäkra katta med så kanske de blir billigare med en sterilisering med.

och de är ju inte dumt att ha hon försäkrad med.

Hon är ju ändå min ögonsten den lilla varelsen.

Så jag tänker inte göra som en viss person sa åt mig.

Klä ut henne till säl för att klubba ihal na..

Hua...


Aja.. ska ta och göra mig till människa..

Ska ut sen men lilla rasse så han får utfria lite energi den lilla hundturken :D

Puss på er alla.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards