Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Denise - 16 november 2009 19:59


Nu har jag kämpa och kämpa.

Och kroppen tro nu att jag är 175.. år.

fy fan.. ska byta om och se på sveriges fulaste hem nu.

Lägga mig ner, ställa väckarn och förhoppningsvis somna.

De var trevligt att göra er sällskap idag, men jag ska tyvärr svika er nu.

Vi synes imorgon.

Ha de!

Av Denise - 16 november 2009 07:56


Jag sitter nu med min hundrade kopp kaffe.. eller ja ni fatta...

de är för varmt att dricka än, och jag känner hela kroppen skriker efter sömn,

men jag tänker inte ge vika nu.

Jag skulle ut och se ljuset komma, har missat de största inbrottet men så fort jag drucke upp mitt kaffe ska jag ut.

Japp.

Sitta så här rakt upp ochner gör mig bara mer trött.

Ingen fika på Cekå's ha ne bleve än heller.

Kanske ska gå dit sen. Ta en kaffe med dopp.

Vill du hänga med så är du välkommen.

Puss så länge

Av Denise - 16 november 2009 03:43


I don't know where i'm going, but I sure know where I've been!


Ja lite citering så här sen på natten eller tidigt på morron, hur ni nu vill se de.

Sitter och dricker lite pissljummet kaffe för de ha hunne svalna, ser lite på nå konstigt på tv'n.

Och funderar på att snart hoppa in i duschen.

Sen gå på Cekå's och fika lite.

Ska kolla så Erik är där med så har man nån att surra me.


 


Det handla om HIV och Aids på tv'n, ja nån film eller om de är serie vet jag inte.

Och om bögar som gjort bort sig och fått de.

Tur att de finns en Expert på området som vet.

Hua för sånt. Ja altså sjukdommen. Minns när jag testade mig för skiten.

Ingen trevlig upplevelse. Altså provet gick ju bra, men väntan på resultatet.

De första dygnen var ingen fara heller, men när de började sjunka in.

När man började tänka i de banor, "Tänk om..." det gjorde mig deppad där ett tag,

fastän jag inte visa de så värst.

Kändes inte som folk ville förstå heller när jag pratade med de jag anförtrodde mig till.

Fick bara höra "Men de är ingen fara för du har de inte". Visst de hade rätt,

men tänk om jag haft de. Skulle de förneka de då?

Hua.. jag blir deppad nu bara jag tänker på de.

Så vad ni än gör där ute. För att slippa hamna i samma sits där ni sitter och tänker som jag gör.

Tänk om jag ha de där som förändrar mitt liv...

ANVÄND KONDOM! Känns kanske inte samma, men ni får väl tänka som så då,

Det är inte som en vanlig penis, och inte vanlig dildo, Utan en jävligt trevlig kombination.

Synd bara att inte penisar har inbyggda vibratorer. ;-)

Hahaha.. Skämtosido.


Use it well, and you never smell

That disgusting fear and loathing

And you feel free too floating

In the air of sexuall pleasure

And you get something you can't meassure!


Aja, tillbaks till mitt kalla kaffe.

Får nog ställa in och värma de i micron.

Slänga i mig de sen hoppa in i duschen.

Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards